torsdag ;)

hejsan, jag vaknade kl 7:00, jag klev upp ioch fixade mig sen gick jag ner
och fika och sen satt jagb mig vid datan och chattade med Evelin och Linnea :) <3
Sen cykade jag upp till Elin Klothz och jag cyklade med henne till skolan :)
första timmen hade vi tjejsnack :) Sen hade vi rast, efter rasten hade veckansjobb.
Sen hade vi LUNCH efter det hade vi engelska. Sen hk.
Efter hk så var det slöj sen slutade vi :)
Jag cyklade hem och åt mat sen bestämmde jag mig om jag skulle på slalom eller fotboll.
Det vart fotboll :)
Sen åkte jag dit och träna sen åkte jag hem och duschade sen fiakde jag kvälls fika och smsa :)
Sen satt jag mig här ska snart sova pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0