torsdag - fredag | glad påsk

tjena,
Jag och Evelin vaknade kl 9 ungefär. Vi låg kvar i sängen tills kl 12:00.
Vi fick panik när vi åg att kl var så mkt. ;D ♥
vi gick upp och tog på oss kläder.
Sen så planerade vi om v skulle gå påskkärringar eller inte!
Men det vart.
Vi sminkade oss  med röda kinder och svarta pricka och svarta ögonbryn. ;)
Sen gick vi ut och sa : glad påsk ! ¨<3 ♥
Sen så skulle evelin hem kl 15:45 så då satt jag mig vid datan och tråkade som vanligt.
Sen på kvällen så läste jag lite sen somnade jag.
                             FREDAG
hejsan, jag vaknade kl 9:00 jag tog datan och kollade på dubbelliv :)
Sen så hade hampus kissat på golvet på övervåningen så det var alldelles blött nere på golvet för
det hade runnit igenom ;( ♥
Sen gick jag och klädde på mig.
Nu så ska jag städa rummet för farfar och farmor ska komma sen.
Igentligen så skulle min moster och hennes familj komma men då vart min kusin
sjuk ;( ♥
Jag ska slå på nån låt nu på datan syns !
Pusshej / Martina ♥





vill ha dom nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0