söndag

hej, vaknade kl 06:50 jagklev upp och fixade mig.
Sen fikade jag, Efter det så åkte jag och pappa och jesper till  pappas jobb och
hämtade ett underställ som skulle vara ett pris på fisketävlingen.
Sen åkte vi till branstation.
Där fick vi påsar som vi skulle lägga fisken i också fiakde vi lite.
Sen åkte alla folk till GLAPPSJÖN för det var där vi fiskade ;)
Jag fick 5 fiskar och pappa fick 40 fiskar :)
Skiit många.
Jag valde en hårfön på pris bordet jesper valde en kniv & pappa valde 4 st triss lotter.
Sen åkte vi hem och jag duschade sen åt vi.
Vi åt chilikonkarne & ris ( stavas ? )
Sen satt jag mig vid datan och kollade på twilight new moon !
Den var skit bra ;)
Saknar er alla mina bästavänner! ♥
Sen loggade jag in på msn och bdb & facebook !
Jag ska snart gå i  från datan !
I morgon ska man bada på storsjöbadet !
skriver mer i morgon
Puss / Martina ♥♥


 älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0