M.Linnea ♥ | fredag och Lördag

hejsan, Jag vaknadel kl 7:00 jag gick upp och fixade mig sen letade jag mina glasögon :)
Se cyklade jag till skolan. Första timmen hade vi musik, Sen skriva skoldagboken.
efter det så var det rast jag var på rasten en liten stund sen kom mam aoch hämtade mig för
jag skulle till optikern i sundsvall :) ( spec..... )
Sen när vi kom fram så kollade dom min syn och jag hade fått lite sämre syn.
Sen hämtade dom färgade linser som jag fick pröva, jag provade Brun blå och pitrol :) <3
sen åkte jag och mamma och åt på Max, vi åt maxsskrov och fanta :)
Sen åkte vi till Birsta city och shoppade.
Jag handlade nagellack tights och strumper och trosor och armband :)
och lite mer kom inte i håg :)
Sen åkte jag och mamma på toys rus :)
Vi handlade presenter till hampus för han fyller snart år :)
Sen åkte vi hem och jag packade och åt sen spelade jag fotbollsmatch mot jesper och filip och dom vann med
3-1 Sen skjussade pappa mig till linnea. Vi åkte med hennes mamma till fränsta sen körde vi fyrhjuling ;)
Sen gick vi in och kollade på talang sen kollad vi på HIPP HIPP HORA haha :)
Sen Somnade vi och Sen nästa dag så vakande vi kl 9:30 och så slog vi på filmen varannan vecka :)
Sen gick vi ner och fikade sen klädde vi på oss och satt oss vi datan sen gick vi ut och gjorde inte så mkt.
Sen gick vi in och ritade sen så skulle jag hem. När jag kom hem så hoppade jag studsmatta studsmatta
Efter det så satt jag mig här ska snart sola lite mer jag sitter på altan och solar medans jag sitter vid datan :)
Pusshej / Martina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0