lördag och söndag

tjena, Jag vaknade kl 7:00 för jag skulle på fiss tävlingen på Getberget.
Jag gick upp och fikade och tog på mig kläder.
Sen åkte jag och pappa upp på tävlingen.
När vi kom upp dit så tog jag och pappa på oss pjäxorna och hjälmen och en orange väst som visar
att vi är port dommare och sånt. :)
Sen åkte vi upp backen och började ploga ur banerna, Killarna började.
Det är landslags åkare med och gammla landslags åkare med och andra åkare.
Jag fick Kajsa Kling & veronica smedhs autograf ;)
Elin Jonsson fick dom också.
Emelie wikström vann och Kajsa Kling kom 2:a veronica smedh kom 5 eller 6 kom
inte riktigt i håg, dom var skiit duktiga att åka :)
Vi var på getberget i 9 eller 8 timmar, skiit jobbigt var aldelles slut i bena  ( verkligen mkt )
Sen ringde Emma och frågaded om jag ville sova hos henne eller hon sov hos mig,
Så då kom jag  till henne kl 20:00 och då åt vi jordnötsringar och godis också kollade vi på
AUQAMARINE den var skiit bra börja nästan grina asså!
Men sen sov vi.
                                                             söndag
Jag vaknad kl 9:20 och då stog emma ny duschad i rummet haha :)
Jag klev upp och tog på mig kläderna.
Sen fikade vi.
Sen åkte vi till backestjärn och pimplade .

Emma fick 4 fiskar och hennes pappa fick 2 st och Linas pappa fick 3 st.
Jag fick 000000000 :(
Sen åkte vi hem och både jag och Emma var skit kissnödig haha ;)
Efter det så slog vi på tv:n och då var det projekt prinsessan.
Vi sitter vid datan samtidigt men ska kolla på den nu¨
pusshej / Martina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0