fredag-lördag-söndag

hejsan, idag vaknade jag & lina kl 9:00 .
Jag hade sovit hos henne
Vi har bakat och sålt kakor vi fick in 180 :-
Vi ska baka mer när vi är med varann också så ska vi sälja  och  har roligt
Vi ska göra nått roligt för pengarna typ bowla eller nått skojj !! ♥
Sen när vi hade sålt klart så åkte jag och lin och hennes mamma till ånge.
Vi åkte dit med linas mammas kompis och hennes barn
När vi kom fram så åt vi ´KINAMAT det var skiitgott
Sen åkte vi hem och dom släppte av mig hemma hos mig
Sen när jag kom  hem så tog jag det bara lugnt !
----------------------------------------------------------------------------------------------------
idag vaknade jag kl 8:00, jag klädde på mig mina kläder och sen  sminkade jag mig
efter det så plattade jag håret, sen packade vi in väskorna och allt i bilen.
Vi skaåka till Bollnäs för min kusin Per Melvin Svedin ska döpas <3
När vi kom fram så åkte vi till kyrkan vi gick in och väntade till prästen hade pratat klart
Sen gick vi ut till ett hus där vi fikade kakor och tårta
Sen åkte vi till mammas låssas låssas storasyster Maria som mamma inte har träffat sen hon var typ 3-4 år
hon var jätte snäll,  där fick vi se bilder på när mamma var liten
Mamma bodde hos Marias föräldrar när hon var liten, så det är dom hennes låssas syrra ;P
När vi var klar där så åkte vi till min morbror och mina kusiner.
Sen när vi kom hem dit så åt vi mat sen satt vi oss i vardagsrummet och kollade på tv och vi såg körslaget
och massa mera
sen sov vi ZzzzZZZzzzzz!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idag vaknade jag kl 7:30 för små barna väckte mig
jag klev upp och åt frukost sen klädde jag på mig och sminkade mig.
Sen gick vi ut och vi gick en runda på gatan och kolla runt lite.
Sen gick jag in och lekte med kusinerna
Sen åt vi LUNCH, vi åt makaroner och köttbullar
Sen åkte vi hem igen, vi stannade i söderhamn och gick in på dollar store
Jag handlade två smycken som man har på hörlurar
Och ett par örhängen ♥
Sen åkte vi till sundvall där lämnade mamma & pappa mig på sf huset
För jag och Felix skulle se på bio
Filmen var jätte bra sen skjussade dom hem mig och när jag kom hem så kollade jag
på tv sen satt jag mig här
Pusshej / Martina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0