äntligen hemma

hej bloggen, har inte skrivit på bloggen på ett tag för jag har varit i klövsjö.
där har jag varit sen i torsdags :)
Jag var där med mamma pappa och mina brorsor ♥
Vi bodde i en jätte stor stuga :) <3
Vi har åkt skidor alla dagar och haft jätte bra väder soligt varenda dag fast det
blåste men det gjorde  inget :)
har saknat mina kompisar så mkt för det fanns inge internet där så jag kunde inte vara inne på msn :(
På bdb så var det 88 st som hade lagt in bild :O  <3
Men idag i dag så kom jag hem, jag har inte gjort såmkt suttit här och chattar och fixat lite blogg :)
Sen ska jag nog ut och cykla tror jah !
Men ska dra nu pusshej / Martina ♥

Ska ladda in bilder till datan sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0